Czarodzieje

Czarodzieje to strona PBF ( Play by forum ). Jeśli jesteś fanem Harrego Pottera i całego czarodziejskiego świata znajdziesz tu coś dla siebie.

Ogłoszenie

REJESTROWAĆ się, Zapraszać znajomych bo warto!! Potrzeba tylko wielu userów i będzie naprawdę fantastycznie. www.hpforum.pun.pl potrzebujemy ludzi, którzy mogli być nauczycielami. Rejestrować się bo warto!!! REJESTROWAĆ SIĘ, a nie tylko jako gość wchodzić xDD ~Asuki

#1 2014-02-22 11:19:26

Asuki

Śmierciożerca

Zarejestrowany: 2014-02-11
Posty: 112
Punktów :   
Postać:: Mini Villiers
Dom:: Slytherin
Różdżka:: sprawdź se w KP
Status Krwi:: Czysta
Dorosły/Młody?: Młoda
Wiek:: 17
Klasa:: VI

SPIS ZAKLĘĆ

Zaklęcia Zwykłe




 Abdere

Działanie: kamuflowanie tatuaży
Dostępność: wszyscy

 Accio

Działanie: Sprawia, że pomyślany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.
Dostępność: wszyscy

 Addunt chartam

Działanie: Dodaje strony w zeszytach, dziennikach, książkach itp.
Dostępność: wszyscy

 Aexteriorem

Działanie: Otacza dane miejsce magiczną barierą, która powstrzymuje działanie czynników atmosferycznych, np. zatrzymuje deszcz, wiatr itd.
Dostępność: studenci

 Alohomora

Działanie: Otwiera zamki, które nie zostały zaczarowane zaklęciem antywłamaniowym.
Dostępność: wszyscy

 Aperacjum

Działanie: Pokazuje niewidzialny tusz.
Dostępność: wszyscy

 Aquamare

Działanie: Przywołuje wodę ze wskazanego zbiornika.
Dostępność: wszyscy

 Aquamenti

Działanie: Wyczarowuje strumień wody z końca różdżki lub napełnia wodą wybrane naczynie.
Dostępność: wszyscy

 Aqua passe

Działanie: Pozwala chodzić po wodzie.
Dostępność: do nauczenia w fabule od Paula Price'a

 Aquo respiro

Działanie: Pozwala na oddychanie pod wodą. Działa jednak przez krótki czas, oraz nie można od razu rzucić do ponownie.
Dostępność: studenci

 Augmentum oppilabit

Działanie: rośliny i kwiaty cięte nie schną, nie więdną, zawsze zostają w takim stanie jak świeżo po ścięciu
Dostępność: wszyscy

 Avis

Działanie: Powoduje pojawienie się stada fruwających ptaków przypominających kanarki.
Dostępność: wszyscy

 Baubillious

Działanie:  Z końca różdżki wystrzeluje piorun, błyskawica.
Dostępność: wszyscy

 Bullae

Działanie: Tworzy bańkę, która zatrzymuje ciepło wewnątrz.
Dostępność: wszyscy

 Bąblogłowy

Działanie: Tworzy bańkę powietrza wokół głowy.
Dostępność: wszyscy

 Blostma

Pomaga rosnąć kwiatom i innym roślinom, uzdrawia jeśli są chore.
Dostępność: wszyscy

 Calefactio

Działanie: Grzeje wodę; im dłużej stosowane, tym ciecz staje się cieplejsza
Dostępność: studenci

 Costurar

Działanie: Sprawia, że igła sama przeszywa materiał
Dostępność: wszyscy

 Colloportus

Działanie: Zamyka zamki; przeciwzaklęcie to Alohomora.
Dostępność: wszyscy

 Coloreata

Działanie: Tworzy strumień kolorowej farby.
Dostępność: wszyscy

 Colovaria

Działanie: Farbuje włosy na wybrany kolor.
Dostępność: wszyscy

 Cantata Somono

Działanie: Zaklęcie bezróżdżkowe, wymówione osobie do ucha, powoduje sen bez żadnych snów
Dostępność: dorośli

 Cantabunt Mihi

Działanie: Powoduje granie instrumentu muzycznego.
Dostępność: studenci

 Cantus Musica

Działanie: Sprawia, że w danym pomieszczeniu znikąd zaczyna grać muzyka. Warunkiem jest to, aby czarodziej pamiętał w głowie choć pobieżnie melodię.
Dostępność: wszyscy

 Chłoszczyść

Działanie: Sprząta, układa, czyści.
Dostępność: wszyscy

 Carpe Retractum

Działanie: Zaklęcie służące do przyciągania przedmiotów; może również posłużyć jako lina, kiedy rzucamy zaklęcie na przedmiot i ‘przyciągamy siebie’ do niego.
Dostępność: wszyscy

 Cave Inimicum

Działanie: Wyczarowuje barierę, która alarmuje gdy w okolicy pojawia się obca osoba.
Dostępność: wszyscy

 Zaklęcie Czterech Stron Świata

Działanie: Różdżka obraca się w kierunku północy.
Dostępność: wszyscy

 Defigo

Działanie: utrwala efekt zaklęcia, utrudniając tym samym jego zdjęcie.
Dostępność: studenci

 Defodio

Działanie: Odrywa kawałek gruntu (ziemi) lub skały. Można używać go żłobienia i kopania tuneli, dołków itp.
Dostępność: wszyscy

 Di siki

Działanie: Ożywia stworzone przez kogoś dzieło origami, można nim kierować różdżką.
Dostępność: do nauczenia w fabule od

 Diffindo

Działanie: Służy do rozcinania, na przykład tkanin, lin czy skóry. 
Dostępność: wszyscy

 Dissendium

Działanie: Otwiera przejście do Hogsmeade ukryte za posągiem Jednookiej Wiedźmy. 
Dostępność: do nauczenia w fabule

 Depulso

Działanie: Służy do przesuwania sprzętów, jak również do przełączania oddalonych od czarującego przycisków i dźwigni.
Dostępność: wszyscy

 Erecto

Działanie: Automatycznie używa przedmiotów mugoli, na przykład rozkłada namioty, składa szafki etc.
Dostępność: wszyscy

 Essentia Mirabile

Działanie: Sprawia, że w otoczeniu unosi się przyjemny zapach. Każdy odczuwa je inaczej, tak jak woń Amortencji. Dość proste do nauczenia, ale jego użycie wymaga wyobraźni.
Dostępność: wszyscy

 Felicivi

Działanie: Po wypowiedzeniu, osoba rzucająca zaklęcie powinna pomyśleć o zasmucającym wydarzeniu, na które pod wpływem uroku, zaczyna patrzeć w inny, bardziej optymistyczny sposób. Zaklęcie to jest jednak słabe i nie na każdą myśl działa.
Dostępność: wszyscy

 Firersneak

Działanie: Zaklęcie tworzy potężnego węża z ognia
Dostępność: dorośli

 Firehutchcath

Działanie: Tworzy magiczna klatkę, całą w płomieniach. Zwykle służy do łapania magicznych stworzeń, które nie podejdą do krat, bojąc się ognia.
Dostępność: studenci

 Finite

Działanie: Kończy działanie niektórych czarów.
Dostępność: wszyscy

 Zaklęcie Fideliusa

Działanie: Wyjątkowo skomplikowane zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do ukrycia tajemnicy w duszy egzystującego człowieka. Informacja zostaje schowana w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić.
Dostępność: dorośli

 Flagrate

Działanie: Umożliwia tworzenie ognistych znaków, na przykład w powietrzu czy na powierzchni przedmiotów..
Dostępność: wszyscy

 Flagrante

Działanie: Zaklina przedmiot w taki sposób, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do wyjątkowo wysokich temperatur.
Dostępność: wszyscy

 Flos Nivalis

Działanie: Tworzy dowolny kwiat ze śniegu.
Dostępność: wszyscy

 Furnunculus

Działanie: Powoduje pojawienie się na twarzy białych krost i piekących bąbli. 
Dostępność: wszyscy

 Geminio

Działanie: Powiela obiekty.
Dostępność: wszyscy

 Glacius

Działanie: Zamraża ciecze, jego użycie nie wyczarowuje lodu.
Dostępność: wszyscy

 Glasbe

Działanie: Zamraża wszystkie ciała stałe.
Dostępność: wszyscy

 Homenum Revelio

Działanie: Ujawnia ludzką obecność na danym obszarze.
Dostępność: wszyscy

 Huero

Działanie: Podmuch wiatru popycha osobę lub zwiększa jej prędkość, jeśli jest w ruchu.
Dostępność: studenci

 Incarcerous

Działanie: Powoduje pojawienie się lin, które zostają użyte przez wymyślony przez czarodzieja sposób, na przykład krępują ofiarę lub wiążą ze sobą przedmioty..
Dostępność: wszyscy

 Imaginem animati

Działanie: Ożywia obraz.
Dostępność: studenci

 Impetum

Działanie: Wywołuje agresję w danej istocie.
Dostępność: studenci

 Imperius

Działanie: Zaklęcie niewybaczalne służące do przejęcia kontroli nad inną żywą istotą. 
Dostępność: niewybaczalne

 Immobilus

Działanie: Spowalnia ofiarę.
Dostępność: wszyscy

 Impervius

Działanie: Nadaje celowi właściwości odpychające, np. ochrona powierzchni przedmiotu przed deszczem.
Dostępność: wszyscy

 Incendio

Działanie: Podpala.
Dostępność: wszyscy

 Iris ignis

Działanie: Sprawia, że ogień zaczyna mienić się w wszystkich kolorach tęczy.
Dostępność: wszyscy

 Jęzlep

Działanie: Powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia wypowiadanie się.
Dostępność: wszyscy

 Kameleon

Działanie: Postać przybiera barwę otoczenia, przez co jest trudna do zauważania.
Dostępność: studenci

 Locomotor

Działanie: Służy do przemieszczenia różnych obiektów
Dostępność: wszyscy

 Lucidum Somono

Działanie: Powoduje sen, który śniąca osoba może kontrolować
Dostępność: do nauczenia

 Lumos

Działanie: Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
Dostępność: wszyscy

 Lumos Maxima

Działanie: Powoduje wyczarowanie kuli światła, którą możemy kontrolować, np. zawiesić ją w powietrzu lub poruszać nią.
Dostępność: wszyscy

 Lumos Solar

Działanie: Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki z tym, że światło jest światłem słonecznym z wszelkimi jego właściwościami.
Dostępność: wszyscy

 Merrienda

Działanie: „Wyciąga” z ziemi kamienne meble – krzesła, stoły, podestry, postumenty itp. 
Dostępność: studenci

 Meteurok recanto

Działanie: Naprawia skutki źle rzuconych czarów atmosferycznych. 
Dostępność: studenci

 Morsmordre

Działanie: Wyczarowuje na niebie Mroczny Znak czyli zieloną czaszkę, z ust której wychodzi wijący się wąż.
Dostępność: czarnomagiczne

 Mortuii Vocca

Działanie: Ożywia zwłoki, tworząc inferiusa.
Dostępność: czarnomagiczne

 Muffliato

Działanie: Zaczarowuje dane miejsce tak, że uszy każdej przebywającej tam osoby zostają zatkane przez nieznośne brzęczenie, dzięki któremu nic nie słyszy.
Dostępność: wszyscy

 Nigtycryt

Działanie: Przywołuje ogromne rzeczy z dużych odległości, jednakże wymaga olbrzymiej mocy magicznej, np. obecności kilku czarodziejów.
Dostępność: dorośli

 Nox

Działanie: Gasi światło wyczarowane za pomocą zaklęcia Lubos.
Dostępność: wszyscy

 Orchideus

Działanie: Wyczarowuje bukiet kwiatów.
Dostępność: wszyscy

 Obliviate

Działanie: Usuwa wybrane wspomnienia lub dowolnie modyfikuje pamięć.
Dostępność: dorośli

 Partis Temporus

Działanie: Tworzy lukę w ogniu lub w wodzie tak, że można przez nie przejść
Dostępność: studenci

 Perriculum

Działanie:  Powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który działa podobnie do racy.
Dostępność: wszyscy

 Pilus

Działanie:  Sprawia, że włosy zaczynają gwałtownie rosnąć.
Dostępność: wszyscy

 Pilustransferam

Działanie:  Zaklęcie depilujące, bezbolesne. Jego efekt utrzymuje się jeden miesiąc.
Dostępność: wszyscy

 Portus

Działanie:  Zamienia przedmiot w świstoklik.
Dostępność: studenci

 Pridetum Espete

Działanie: Wyjątkowo trudne do użycia na innych, na sobie nieco łatwiejsze. Przyspiesza procesy myślowe i wzmacnia dwukrotnie pamięć. Działa przez pół godziny, zaś po tym czasie czarodziej odczuje gwałtowny spadek energii i bardzo łatwo zmęczy się fizycznie. Przy użyciu z Pridetum Nospete wywołuje nieodwracalne i wyjątkowo groźne dla życia skutki i uszkodzenia
Dostępność: do nauczenia w fabule od Nimiko Suzuki

 Pridetum Nospete

Działanie: Wyjątkowo trudne do użycia na innych, na sobie nieco łatwiejsze. Przyspiesza refleks i wzmacnia siłę, zręczność, siłę etc. dwukrotnie. Działa pół godziny, zaś po tym czasie czarodziej odczuje dziwne otumanienie umysłu i zwolnienie myślenia. Przy użyciu z Pridetum Espete wywołuje nieodwracalne i wyjątkowo groźne dla życia skutki i uszkodzenia.
Dostępność: do nauczenia w fabule od Nimiko Suzuki

 Priori Incantatem

Działanie: Wywołuje retrospekcję czarów konkretniej różdżki, do rzucenia których posłużyła.
Dostępność: dorośli

 Protego Totalum

Działanie: Sprawia, że dany obszar jest trudny do wykrycia przez niepożądanych.
Dostępność: studenci

 Przysięga Wieczysta

Działanie: Zaklęcie sprawia, że obietnica złożona podczas przysięgi musi zostać spełniona, inaczej osoba, która jej nie dotrzymuje, umrze.
Dostępność: dorośli

 Quartario

Działanie: Sprawia, że dana rzecz waży tylko jedną czwartą swojej rzeczywistej wagi
Dostępność: wszyscy

 Repello Mugoletum

Działanie: Sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.
Dostępność: wszyscy

 Rictusempra

Działanie: Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powodowało silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki.
Dostępność: wszyscy

 Rigentibus

Działanie:  Zmienia temperaturę ognia, sprawiając że płomienie nie są w stanie w żaden sposób uszkodzić naskórka, jedynie mile go łaskoczą.
Dostępność: studenci

 Silencio

Działanie: Powoduje całkowite wyciszenie, np. głosu.
Dostępność: wszyscy

 Silverto

Działanie: Zaklęcie suszące.
Dostępność: wszyscy

 Sacermo

Działanie: Rozcina materiał wzdłuż wskazanej przez różdżkę drogi.
Dostępność: wszyscy

 Salvio Hexia

Działanie: Sprawia, że dany obszar jest nienanoszalny (nie może zostać naniesiony na mapę).
Dostępność: studenci

 Sermones

Działanie: Sprawia, że osoba, na której zaklęcie zostało użyte, słyszy w myślach głos osoby je rzucającej.
Dostępność: wszyscy

 Sequemini

Działanie: Sprawia, że ofiara na którą zostało rzucone zaklęcie zostawia za sobą świecące ślady, które widzi tylko rzucający zaklęcie.
Dostępność: wszyscy

 Sonorus

Działanie: kilkunastokrotnie wzmacnia ludzki głos, np. podczas przemawiania do olbrzymich tłumów.
Przeciwzaklęcie: Quietus
Dostępność: wszyscy

 Subitopelo

Działanie: Powoduje owłosienie wskazanej powierzchni.
Dostępność: wszyscy

 Subjugatio

Działanie: Pozwala ujarzmić płomyk lub przy większej umiejętności opanowania zaklęcia, ogień w kominku. Dzięki niemu, ognik może przybrać dowolną formę, przez czarodzieja wymyśloną: zwierzę, twarz człowieka itp.
Dostępność: studenci

 Sychu

Działanie: Wysysa wilgoć z otoczenia czarodzieja, a następnie skrapla się w wybranym przez rzucającego miejscu.
Dostępność: wszyscy

 Tergilto

Działanie: Powoduje osuwanie się ziemi.
Dostępność: wszyscy

 Terminatum

Działanie: Powoduje zatrzymanie niewielkiego przedmiotu lub stworzonka w czasie na krótki okres czasu.
Dostępność: dorośli

 Aqua passe

Działanie: Wywołuje burzę z piorunami, wichurę i ulewę - jednocześnie.
Dostępność: do nauczenia w fabule

 Terpe

Działanie: Różdżka w oczach mugoli wygląda na zwykły, mugolski przedmiot, np. długopis, działa także na miotły
Dostępność: wszyscy

 Therme Vestem

Działanie: Sprawia, że dana część ubrania nie przepuszcza zimna.
Dostępność: wszyscy

 Tidrenas

Działanie: Przywołuje chmurę deszczową.
Dostępność: dorośli

 Tracto Cursus

Działanie: Ze sporą siłą pociąga różdżkę rzucającego zaklęcie we wskazanym przez niego kierunku. Siła zaklęcia zależy od głośności wypowiadanej formuły.
Dostępność: wszyscy

 Umbra libre invenio

Działanie: Sprawia, że książka o której w danej chwili myśli rzucający zaklęcie przylatuje do niego.
Dostępność: wszyscy

 Upiorogacek

Działanie: Zaklęcie stosowane zazwyczaj dla żartów, wywołuje obrazy potwornych potworów i zjaw rodem z koszmarów sennych.
Dostępność: wszyscy
  Uteraperio

Działanie: Odkorkowuje lub odkręca butelki.
Dostępność: wszyscy

 Wingardium Leviosa

Działanie: Unosi wskazany przedmiot.
Dostępność: wszyscy

 Ventus

Działanie: Wyzwala bardzo silny podmuch wiatru.
Dostępność: studenci

 Vertere

Działanie: Tłumaczy tekst na dowolny język.
Dostępność: studenci

 Volate Ascendere

Działanie: Wyrzuca obiekt wysoko w powietrze.
Dostępność: wszyscy

PS. STUDENCI=VI I VII KLASA


http://i.imgur.com/YMJABdz.gif

Offline

 

#2 2014-02-22 11:22:45

Asuki

Śmierciożerca

Zarejestrowany: 2014-02-11
Posty: 112
Punktów :   
Postać:: Mini Villiers
Dom:: Slytherin
Różdżka:: sprawdź se w KP
Status Krwi:: Czysta
Dorosły/Młody?: Młoda
Wiek:: 17
Klasa:: VI

Re: SPIS ZAKLĘĆ

 Acusdolor

Działanie: Zaklęcie żądlące. 
Dostępność: wszyscy

 Arania Exumei

Działanie: Zadaje ból pajęczakom. 
Dostępność: wszyscy

 Avada Kedavra

Działanie: Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można każdą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Czarowi towarzyszy zielony błysk i świst. Użycie go przeciw istocie ludzkiej karane jest dożywotnim pobytem w Azkabanie.
Dostępność: niewybaczalne

 Bombarda

Działanie: Całkowicie niszczy przedmiot pod wpływem wybuchu
Dostępność: wszyscy

 Bombarda Maxima

Działanie: Niszczy duże powierzchnie.
Dostępność: studenci

 Cistam Dolorum
Działanie: Powoduje ból klatki piersiowej, a po chwili niemożność oddychania
Dostępność: czarnomagiczne

 Confringo

Działanie: Powoduje eksplozję danego przedmiotu.
Dostępność: wszyscy

 Conjunctivitis

Działanie: Oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta gruboskórne (smoki, trolle, olbrzymy), jak Drętwota na istoty ludzkie.
Dostępność: wszyscy

 Confundus

Działanie: Zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje ludzi.
Dostępność: studenci

 Cruciatus

Działanie: Sprawia ofierze ogromny ból.
Dostępność: niewybaczalne

 Drętwota

Działanie: Oszałamia, powoduje silną drętwotę ciała, a w skrajnych przypadkach nawet utratę przytomności.
Dostępność: wszyscy

 Deprimo

Działanie:  Robi dziury w drewnie.
Dostępność: wszyscy

 Diminuendo

Działanie: Zmniejsza ofiarę.
Dostępność: studenci

 Erupto

Działanie: Wywołuje trzęsienie ziemi, łatwo może wymknąć się spod kontroli.
Dostępność: dorośli

 Everte Statum

Działanie: Wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wcześniej wymierzone.
Dostępność: wszyscy

 Expulso

Działanie: Powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym, więc gdy trafi w środek grupy osób, wszystkie zostają odrzucone na boki.
Dostępność: wszyscy

 Fato

Działanie: Urok czarnej magii. Nad ofiarą takiego zaklęcia wisi straszliwy pech, który sprawia, że wszystkie czynności danej osoby mają negatywne skutki, a byle upadek ze schodów może mieć tragiczne konsekwencje. Tylko zażycie eliksiru płynnego szczęścia może zdjąć urok, albo sam rzucający.
Dostępność: czarnomagiczne, do nauczenia tylko na fabule z księgi o nazwie: Alamanach Czarnej Magii lub innej, traktującej o czarnej magii

 Fire Lash

Działanie: Powoduje powstanie ognistych języków, które wypowiadający zaklęcie może w dowolny sposób kształtować. Zaklęcie to może być opanowane jedynie poprzez naukę magii żywiołu ognia i jest dostępne dopiero po ukończeniu studiów.
Dostępność: do nauczonia w fabule

 Firestorm

Działanie: Powoduje pojawienie się wielkiego pierścienia ognia wokół rzucającego
Dostępność: studenci

 Fraxinus avis

Działanie:  Z końca różdżki wylatuje płomień w postaci Feniksa. Każde trzepnięcie ptasich skrzydeł, wznosi ognisty podmuch, a obiekt w który został wymierzony, natychmiast zajmuje ogień i błyskawicznie spopiela. ( Dotyczy to jedynie obiektów drewnianych lub różnego rodzaju tkanin.)
Dostępność: studenci

 Fraxinus ignis

Działanie:  Ognisty bicz staje się przedłużeniem różdżki, w momencie uderzenia o podłogę (nie istotne jest, z jakiej materii) pozostawia ścieżka ognia, odgradzająca przeciwnikowi drogę ucieczki. Tak jak w przypadku prawdziwego bata, natrafiając na jakikolwiek przedmiot, może go przewrócić lub częściowo uszkodzić.
Dostępność: studenci

 Flippendo

Działanie: Popycha małe przedmioty.
Dostępność: wszyscy

 Formidul Somium

Działanie: Wywołuje śpiączkę, podczas której widzi się swoje największe koszmary. Bardzo trudne do złamania.
Dostępność: czarnomagiczne

 Forp fleoge

Odrzuca przeciwnika wysoko w górę.
Dostępność: wszyscy

 Glacius Opis

Działanie: Stwarza lodowe, latające ptaszki. Kiedy dotkną jakiegoś obiektu, zamrażają go.
Dostępność: wszyscy

 Insania amentia

Działanie: Powoduje szaleństwo.
Dostępność: czarnomagiczne

 Ivokaris
Działanie: Z końca różdżki wydobywa się skoncentrowana wiązka czarnego, smolistego dymu, który w zetknięciu z organiczną materią doprowadza do jej błyskawicznego i bolesnego gnicia. Zaklęcie wykorzystywane przy różnorakich torturach, ponieważ można na przemian uzdrawiać ranę, jak i ponownie ją odtwarzać.
Dostępność: czarnomagiczne, do nauczenia tylko na fabule z księgi o nazwie: Alamanach Czarnej Magii lub innej, traktującej o czarnej magii

 Homenum Illuminati

Działanie: Oślepia w promieniu stu metrów, działa przez pół minuty.
Dostępność: wszyscy

 Horrednum Tantibus Somnium

Działanie: Wywołuje najgorszy koszmar.
Dostępność: dorośli

 Ipsum Exo

Działanie: Wywołuje halucynacje, wydobywa najgorsze lęki z podświadomości człowieka.
Dostępność: dorośli

 Lacarnum Inflamarae

Działanie: Powoduje, że z różdżki wystrzeliwuje niewielki płomień. 
Dostępność: wszyscy

 Lapido Pluvia

Działanie: Unosi sporą ilość drobnych kamieni (jeśli takowe są w pobliżu) i ciska nimi z dużą prędkością w przeciwnika. Im więcej gruzu w pobliżu, tym większe zagrożenie.
Dostępność: wszyscy

 Levicorpus

Działanie: Sprawia, że niewidzialna siła unosi przeciwnika za kostkę u jednej z nóg, trzymając go głową w dół ku uciesze czarującego.
Przeciwzaklęcie: Liberacorpus
Dostępność: wszyscy

 Non mutare lupum

Działanie: powoduje, że wilkołak nie jest w stanie przybrać swej wilczej postaci, natomiast jego ciało nadal tego pragnie, dlatego temu procesowi towarzyszą wszystkie czynniki towarzyszące normalnej przemianie (np. łamanie kości, ból).
Dostępność: do nauczenia z Księgi Magii Rodu Trewelty

 Oppungo

Działanie: Zaklęcie zmusza zwierzęta do ataku na obiekt.9
Dostępność: wszyscy

 Obscuro

Działanie: Sprawia, że na oczach przeciwnika pojawia się czarna opaska, której nie jest w stanie zdjąć sam.
Dostępność: studenci

 Oleanda

Działanie: Stwarza falę z okolicznej wody, która mknie przed siebie tratując i zalewając wszystko co napotka na drodze.
Dostępność: dorośli

 Orbis

Działanie: Pęta przeciwnika świetlistymi promieniami.
Dostępność: wszyscy

 Oubilette

Działanie: Zamyka przeciwnika w wodnej kuli i jeśli nie zostanie odpowiednio skonstruowana, uniemożliwia oddychanie.
Dostępność: do nauczenia w fabule od Paula Price'a

 Petrificus Totalus

Działanie: Powoduje porażenie ciała przeciwnika.
Dostępność: wszyscy

 Pila Vinculius

Działanie: Wystrzeliwuje w kierunku celu zwiniętą kulę łańcuchów.
Dostępność: wszyscy

 Poena inflicta

Działanie: Powoduje silny ból głowy.
Dostępność: wszyscy

 Relashio

Działanie: Sprawia, że z różdżki wytryskuje strumień ognia (w wodzie jest to strumień wrzątku); można go użyć do poparzenia osoby bądź spalenia czegoś.
Dostępność: wszyscy

 Remordeo

Działanie: Wywołuje poważną chorobę z nieprzyjemnymi objawami typu: wymioty, biegunka, nudności, zawroty głowy, duszności, etc. Zaklęcie nieprzyjemne oraz niebezpieczne. Odtrutką są jedynie eliksiry lecznicze, zaklęcia nie niszczą uroku.
Dostępność: czarnomagiczne

 Restitue History

Działanie: Skomplikowane zaklęcie, które pomaga nauczycielowi w nauczaniu. Przenosi wybraną osobę w pewien okres historyczny, zależny od czarodzieja. Trwa jedynie dziesięć minut.
Dostępność: Do nauczenia w fabule

 Risatolle

Działanie: Po rzuceniu zaklęcia na ofiarę, należy powiedzieć na głos jakieś słowo. Od tego czasu ofiara dostaje ataku niepohamowanego śmiechu, trwającego nawet kilka minut, za każdym razem, gdy je usłyszy. Ponieważ zaklęcie pochodzi z Włoch, efektem ubocznym jest rzucanie przez ofiarę jakichś słów po włosku w szaleńczym śmiechu. Zaklęcie Finite przerywa jedynie bieżący atak śmiechu. By przerwać całkowite działanie uroku, należy użyć zaklęcia „Fine Risatolle”.
Dostępność: wszyscy

 Senitre Defectum

Działanie: Sprawia, że ofiara traci zmysły - nic nie widzi, nic nie słyszy, ale też nie czuje ani zapachów, ani dotyku, ani smaku. Działanie zaklęcia trwa od 10 do 30 minut.
Dostępność: wszyscy

 Serpensortia

Działanie: Wyczarowuje węża, który po chwili atakuje przeciwnika.
Dostępność: wszyscy

 Somnium

Działanie: Powoduje natychmiastowy, mocny sen, z którego trudno wybudzić
Dostępność: wszyscy

 Somnium Libidins

Działanie: Wywołuje sen zaspokajający fantazje erotyczne.
Dostępność: studenci

 Somnium Libidins

Działanie: Wywołuje przyjemny sen na konkretnej osobie.
Dostępność: studenci

 Somnolento Obducto

Działanie: Wyczarowuje mgiełkę, która stopniowo usypia.
Dostępność: studenci

 Sectumsempra

Działanie: Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.
Dostępność: czarnomagiczne

 Suceratos

Działanie: Pozwala na uformowanie wody w kształcie kuli bądź nieprzerwanego strumienia i rzucenie jej w przeciwnika. Pod wielkim ciśnieniem strumień może nawet przeciąć drewno.
Dostępność: studenci

 Szatańska Pożoga

Działanie: Rozpala ogromny, wręcz niemożliwy do powstrzymania ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze.
Dostępność: czarnomagiczne

 Tarantallegra

Działanie: Zmusza przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Dostępność: wszyscy

 Terra mora vantis

Działanie: Sprawia, że ofiara czuje się jakby rozpadała się w proch.
Dostępność: wszyscy

 Timor Sol

Działanie: Sprawia, że ofiara staje się bardzo podatna na działanie promieni UV. Chwilowe wyjście na dwór (w czasie działania zaklęcia) może skończyć się poparzeniami.
Dostępność: wszyscy

 Visco Nocturna

Działanie: Paraliżuje cel poprzez strach.
Dostępność: do nauczenia w fabule

 Veritomnium

Działanie: Osoba śpiąca zaczyna mówić na głos wszystko to, co mówi i myśli we śnie.
Dostępność: wszyscy

 Ydwyf fi yn gwlychu

Działanie: Pozwala w zależności od opanowania zaklęcia, przejąć kontrolę nad otaczającą czarodzieja cieczą i kształtować ją zgodnie z jego wolą.
Dostępność: do nauczenia w fabule


http://i.imgur.com/YMJABdz.gif

Offline

 

#3 2014-02-22 11:23:37

Asuki

Śmierciożerca

Zarejestrowany: 2014-02-11
Posty: 112
Punktów :   
Postać:: Mini Villiers
Dom:: Slytherin
Różdżka:: sprawdź se w KP
Status Krwi:: Czysta
Dorosły/Młody?: Młoda
Wiek:: 17
Klasa:: VI

Re: SPIS ZAKLĘĆ

Zaklęcia Defensywne


 Accenure

Działanie: tworzy niewidzialny mur dookoła rzucającego zaklęcie.
Dostępność:wszyscy

 Adolebit lupum

Działanie: Sprawia, że zaczarowany przedmiot staje się niedotykalny dla wilkołaka, oparza go, jednak działa tak na niego tylko w czasie przemiany.
Dostępność:do nauczenia w fabule

 Aerudio

Działanie: Powietrze wokół czarodzieja wiruje z ogromną prędkością, chroniąc go przed zaklęciami. Każdy go spróbuje przekroczyć ową barierę zostaje pocięty. Możliwe jest utrzymanie jej zaledwie przez kilka sekund.
Dostępność: dorośli

 Arresto Momentum

Działanie: Zatrzymuje lub spowalnia ruch danego obiektu, albo wszystkich obiektów na danym terenie.
Dostępność: studenci

 Ascendio

Działanie: Ze sporą siłą pociąga różdżkę przeciwnika, we wskazanym przez rzucającego czarodzieja kierunku.
Dostępność: wszyscy

 Barrera

Działanie: Podmuch wiatru wzbija w powietrze tumany kurzu i pyłu, tworząc gęstą barierę i sypiąc wrogowi piasek w oczy.
Dostępność: studenci

 Bloodblons

Działanie: Chroni poprzez więzy krwi.
Dostępność: do nauczenia w fabule

 Discerio

Działanie: Jeśli zbliża się ktoś o złych zamiarach, zaklęcie sprawia, że zapomina po co przyszedł i wraca do domu. Zaklęcie dość krótkotrwałe.
Dostępność: wszyscy

 Exna

Działanie: Zatrzymuje pocisk mknący z broni mugolskiej.
Dostępność: wszyscy

 Expecto Patronum

Działanie: Zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa czyli mgiełkowej tarczy, która jest rodzajem pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja. Używany do obrony przed dementorami Wyczarowany patronus może także służyć jako „listonosz", gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość.
Dostępność: wszyscy

 Fianto Duri

Działanie: Potężne zaklęcie ochronne. Tworzy magiczną barierę. Każdy nieprzyjaźnie nastawiony do rzucającego zaklęcie, po zetknięciu z nią odbija się i zastyga na kilka sekund w bezruchu, niczym pomnik.
Dostępność: dorośli

 Fumos

Działanie: Wyczarowuje chmurę czarnego dymu, który zasłania rzucającego
Dostępność: wszyscy

 Galwaf ar y niwl

Działanie: Powoduje powstanie mgły, której gęstość zależy od znajdujących się wokół czarodzieja zbiorników wodnych, znad których się ona podnosi i przemieszcza w stroną rzucającego zaklęcia.
Dostępność: do nauczenia w fabule

 Gattendums

Działanie: Wykrywa trucizny.
Dostępność: studenci

 Ignis flamine

Działanie: Wywołuje podmuch o wysokiej temperaturze, zmuszającego przeciwnika do ochrony twarzy, odwrócenia głowy. W zależności od dystansu, w jakim się znajduje przeciwnik ( do 3,5 metra) może wywoływać zaczerwienienie skóry, będące wynikiem lekkiego oparzenia oraz łzawienie oczu.
Dostępność: studenci

 Liberacorpus

Działanie: Jest zaklęciem przeciwdziałającym Levicorpus.
Dostępność: wszyscy

 Membra Solveret

Działanie: Zaklęcie bezróżdżkowe, powoduje wyswobodzenie z więzów magicznych czy też fizycznych (liny, kajdany, łańcuchy).
Dostępność: dorośli

 Metusque

Działanie: Chroni ciało piaskową skorupą, która zatrzymuje zaklęcia.
Dostępność: do nauczenia w fabule od Paula Price'a

 Protego

Działanie: Wytwarza krótko działającą magiczną barierę, która chroni rzucającego czar przed zaklęciami i przed atakami przedmiotami.
Dostępność: wszyscy

 Protego Horriblis

Działanie: najpotężniejsze zaklęcie obronne, służące do ochrony terytorialnej. Zaklęcie osłania dany teren bańką magicznej energii, która uniemożliwia przekroczenie chronionych przez czary granic bądź rzucenie w ich kierunku jakichkolwiek zaklęć; rzucenie czaru wymaga użycia olbrzymiej mocy magicznej, toteż nie każdy jest w stanie je rzucić.
Dostępność: dorośli

 Saperum nom

Działanie: Ujawnia i neutralizuje pułapki, zasadzki etc.
Dostępność: wszyscy

 Tierra mundo

Działanie: Z ziemi wyrasta mur mogący chronić przed atakiem przeciwnika.
Dostępność: studenci

 Tornado

Działanie: Stwarza tornado, którym można kierować. Trzeba niezwykle się skupić, by nie wymknęło się spod kontroli.
Dostępność: dorośli

 Tueri abi

Działanie: Potężne zaklęcie ochronne. Rzuca się je na domy, by nikt nie mógł do nich wejść bez zgody właściciela.
Dostępność: dorośli

 Tumbus

Działanie: Sprawia, że osoba, na którą zostało rzucone zaklęcie, nie może wyjść z pomieszczenia, w którym aktualnie się znajduje.
Dostępność: wszyscy

 Ydwyf fi yn gwlychu

Działanie: Pozwala w zależności od opanowania zaklęcia, przejąć kontrolę nad otaczającą czarodzieja cieczą i kształtować ją zgodnie z jego wolą.
Dostępność: do nauczenia w fabule od Aleksander Brendan


http://i.imgur.com/YMJABdz.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobiroad.pun.pl www.tibiaot.pun.pl www.najciekawsze.pun.pl www.losangeleslife.pun.pl www.c47.pun.pl